Változás

2010.12.21. 22:08

A változás jó. Sokszor csak egy kicsi is elég belőle, hogy kilendítsen a szürke hétköznapokból és belefogj valami újba.

Tegnap este melóztam. Amikor reggel hazaértem fáradt voltam ugyan, de valami hihetetlen nagy késztetést éreztem az iránt, hogy elmenjek edzeni. Szóval összepakoltam a cuccomat és nyitás után egy kicsivel már a teremben voltam.

Amikor ráfeküdtem a fekpadra, nem voltam biztos benne, hogy ez jó ötlet volt. Azonban ez rögtön megváltozott, miután kiemeltem a rudat. Olyan dinamikusan és olyan intenzitással edzettem, mint még soha.
Meglepődtem, de nagyon élveztem a helyzetet. Talán még soha nem edzettem ennyire lelkesen, mint ma reggel.

Ez elgondolkodtatott ezzel az egész életstílussal és a bloggal kapcsolatban. Változtatni fogok dolgokon, amik véleményem szerint pozitív hatással lesznek rám, a blogra és talán még másokra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr402531270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása