Az első

2011.01.04. 12:59

Rég keltem ilyen rosszul. Semmi kedvem nem volt kimászni az ágyból. Nem aludtam jól, fáztam és nagyon fáradt voltam. De legalább az idő is pocsék volt. Szóval rendesen össze kellett kapnom magamat, ezért hallgattam egy kis zenét és arra gondoltam, hogy megint én leszek az első a teremben.

A lassú ébredés után viszont nem volt probléma. A két új gyakorlat is (guggolás, felhúzás) egész jól ment. Bár a guggolást jóval nehezebbnek éreztem. Kelleni fog pár hét, mire ráérzek.

Összegezve tehát valószínűleg jó lesz ez az edzésterv. Egy kicsit fárasztó, de pont erre van szükségem, hiszen erőt és állóképességet fejlesztek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr32559742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása