"Azt hittem könnyebb lesz."

2010.11.25. 13:10

A héten találkoztam egy ismerősömmel. Tudni kell róla, hogy a negyvenes éveiben jár és túlsúlyos. Ahogy ő mondta; Elhanyagoltam magam már vagy húsz éve.
Mondtam, hogy segítek neki jobb formába jönni, erre nagy lelkesen meséli nekem, hogy hallott egy szerről, egy tablettáról, amit ha szed, akkor egy-két hónapon belül le fog fogyni.

Ilyen téren nincs nagy tapasztalatom, de tény, hogy vannak olyan termékek, amik segítenek abban, hogy eredményesebb legyen a diéta. Kihangsúlyoznám: A DIÉTA!

Ezt neki is elmeséltem és az arcára volt írva, hogy mennyire csalódott. Azt hitte -és nagyon sokan vannak így- hogy csak bekapja ezeket a "csodabogyókat", közben ugyan úgy eszi a szemét kaját, nem mozog semmit és szépen lefogy.

Sajnos ez nem így működik. És pontosan ezért vannak olyan sokan azok, akik csalódtak, mert nem sikerült lefogyniuk.
El kell fogani, hogy sok energiát kell befektetni, sok dologról kell lemondani ahhoz, hogy sikeresen formába hozzuk magunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr632472457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása