Nincs több kifogás!

2010.09.02. 12:25

Ha sikeres akarsz lenni az edzésben -és igazából az élet bármely területén- tudnod kell, hogy pontosan mit akarsz. És azt is tudnod kell, hogy pontosan hogyan érheted el. Kell, hogy legyen egy kép a fejedben arról, hogyan akarsz kinézni. És kell, hogy legyen egy megfelelő edzésterved. Fontos, hogy még az edzés előtt tisztázd magadban ezeket a dolgokat és ott legyél fejben. Ez a legfontosabb dolog!

Tudom, hogy nem olyan egyszerű egy komplex edzéstervet összehangolni az életed többi részevel. Azt is tudom, hogy mindig van valami ami próbál hátráltatni. Azonban sokszor nem is olyan nagy az az akadály, mint amilyen nagynak Te képzeled.
Ez a blog egy ilyen "akadály" miatt született. Miután az első komoly kapcsolatom -elég csúnyán- véget ért, sokáig padlón voltam, testileg és lelkileg egyaránt. Biztos vagyok benne, hogy sokan tudjátok, miről beszélek. Rá kellett jönnöm, hogy ez hosszú távon nem annyira egészséges, így kellett valami ami eltereli a gondolataimat. Mindig is szerettem volna jobban kinézni, izmosabb lenni, ezért úgy döntöttem, hogy elkezdek edzeni és ezt egy blog keretében részletezem. Kitűztem a céljaimat és eldöntöttem, hogy megcsinálom. Meg lett az eredménye.

Szóval kereshetsz Te kifogásokat és sajnáltathatod magadat, de azt soha ne felejtsd el, hogy szinte biztos van valaki, aki sokkal rosszabb helyzetből kezdte mint Te és mégis elérte azt amit akart.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr332266499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása