Első benyomás

2010.12.15. 13:00

Reggel voltam edzeni abban a teremben, amit az előző posztban említettem. Hogy lényegre törő legyek, nagyon tetszik.

Igényes hely és árban is megfelel. A vizsgaidőszak beköszöntével szabadabbak a reggeleim, ezért diák, délelőtti, havi bérletet vettem. Ez 6000 Ft-ba kerül, úgy gondolom simán megéri, hiszen a szaunát és a pezsgőfürdőt is igénybevehetem.

Sokan -akik megálltak a fejlődésben- tapasztalták, hogy egy terem váltás hatalmas lendületet tud adni az edzéshez és a fejlődéshez. Kíváncsi leszek a tapasztalataimra, de úgy érzem, jó kis edzéseket fogok én ott csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr742517379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása