15. hét

2009.06.28. 17:48

Célegyenes.

Sok olyan emberrel beszéltem, akik elkezdtek valamilyen edzést és 1-2 hét után abbahagyták valamilyen okból.És kár lenne tagadni, ez az ok 90%-ban a lustaság volt.

Az az igazság, hogy valószínűleg én is abbahagytam volna, ha egy bizonyos illető miatt nem durrant volna el az agyam... Annyira felhúztam magam, hogy képes voltam túllépni a lustaságomon.Úgy tűnik, nekem ez a pofon kellett az élettől, hogy végre belevágjak.Végül is sikerült a magam javára fordítani a dolgot, szóval már nem bánom, hogy úgy alakult.

Szerintem az edzés meghozta a gyümölcsét, de majd jövőhéten mindenki véleményezheti a videómat.

A hét mottóját E -nek ajánlom, aki nélkül biztos, hogy nem létezne ez a blog.

A hét mottója:

Azt hittem, gazdag vagyok, van egy párja nincs virágom; és lám, nincs, csak egy közönséges rózsám.

A kis herceg

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr281213841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fidodido 2009.07.03. 17:08:38

Gratula!
Gratula a kitartásodhoz, a teljesítményedhez.

Nekem továbbra is megvan az úszógumim, bár járok kondizni, de hasra keveset gyúrok...

Várjuk az edzéstervet és a videót!!

Fininho 2009.07.05. 23:36:54

Sábá, sok sikert ;) Kíváncsi vagyok a videóra :) Csak így tovább.

Fininho
süti beállítások módosítása