10. hét

2009.05.17. 15:53

Két említésre méltó dolog is történt a héten.
 
Az első, hogy csütörtökön frankón ráéreztem a ritmusra.Rátaláltam ez egyik kedvenc számomra, amit már régóta nem hallgattam és olyat edzettem rá, mint még soha.Nagyon felpörgetett.
 
A második, hogy valaki nem képes felfogni, hogy nem mindegy, hogy hetek óta edzel, vagy évek óta.És leszólja a másikat azért, mert "csak" kezdő.De attól, mert valaki évek óta edz, nem jelenti azt, hogy ő lesz a fasza gyerek!
Főleg akkor, ha leírja, hogy hogyan kell edzeni, mit kell enni, meg mik a tévhitek -ami egy jó dolog- de magáról nem rakna fel képet, hogy bizonyítsa, el is ért valamit és nem csak a pofája nagy.
 
A hét mottóját musi-nak ajánlom:
 
A hét mottója:
 
Olyan vagyok, mint az ügyetlen fazekas: leverem a köcsögöket.
 

Rokker Zsolti

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr401126813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaggieAndEszter 2009.05.22. 23:00:03

birom azokat, akik kepesek idot tolteni az edzoteremben maguktol, akar csak par hete, akar evek ota

mellettem kell, hogy alljon valaki es korbacsoljon

par ev tapasztalattal konnyu tanacsokat adni, csak az emberek altalaban elfelejtik, hogy ok hogyan kezdtek

engem konkretan ugy kellett kimenteni az egyik gepbol, nem is lettem nagy `gyuroterembe jaro`

hajra, sokan csak almodoznak, nem a kockahasrol, hanem arrol, hogy egyaltalan egyszer elkezdenek dolgozi az ahitott alakert

Sjudit84 2009.05.26. 15:39:42

Vágom miről beszélsz...ezért nem olvasom a bikiniszezont és hagytam abba a blogbejegyzéseim linkelegetését arra az oldalra...De a te blogod azért követem azóta is! További sok sikert!

SemNome 2009.05.27. 14:39:48

@Sjudit84: Én kitartóan blogolok, azt ha valkinek nem tetszik valami, akkor bekaphatja.
És kössz a bíztatást, nagyon jól esik.
süti beállítások módosítása