8. hét

2009.05.04. 11:54

Elérkeztem a feléhez.

Tegnap este belenéztem a tükörbe és olyat láttam, ami tetszett.Ha ezt az eredményt értem volna el 16 hét alatt, akkor is büszke lennék rá.De a helyzet az, hogy ez még csak a 8. hét volt és csak most kezdődnek a keményebb edzéseket.

Nagyon kiváncsi leszek, hogy még mennyit fogok fejlődni a program második felében.Az, hogy ennyi idő után ekkora fejlődésen mentem keresztül, óriási lendületet és kitartást ad.Mostantól még az eddiginél is keményebben, kitartóbban edzek, hogy a maximumot hozzam ki magamból a hátralévő 8 hét alatt.

A hét mottója:

Life's battles don't always go to the stronger or faster man. But sooner or later the man who wins, is the one who thinks he can.

Bruce Lee

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr841101917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása