Vissza az alapokhoz

2010.10.16. 23:34

Pár hete elkezdődött az edzés. Lassan kezdtem, mert éreztem, hogy nagyon elszoktam a konditól. Mostanra megalapoztam a dolgot és simán emelhetnék a súlyokon, keményebben nyomhatnám... de nem fogom.

Nem fogom, mert úgy érzem, nem erre van szükségem. Nem érzem magam olyan jól a kondiban, mint kellene. Illetve ez nem teljesen igaz. Van egy pontja az edzésnek, ami nagyon felpörget. De ez nem akkor van, amikor ráfekszek a fekpadra, vagy amikor francia rúddal bicepszezek. Ez a pillanat akkor jön el, amikor elkezdek húzódzkodni.

Mindig is a saját testsúllyal végzett edzést részesítettem előnyben. Sokkal könnyebben kezdem a napot, amikor hajnalban húzódzkodni megyek a város szélére, mint amikor korán reggel bemegyek a kondiba. Egyszerűen jobban szeretem.
És most is így fogok edzeni. Visszatérek az alapokhoz. Hamarosan meglátjátok, miről beszélek és talán Ti is kedvet kaptok ehhez az edzésstílushoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr342376946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása