Sziasztok Kedves Izzadó Társaim! 

A hétfői edzésem kicsit hosszabbra sikeredett mint gondoltam. Átlagosan egy óra 20 percet szoktam edzeni, de ez a mostani két órás volt. Hogy miért is? Mert van egy edzőtársam! :)

Az illető egy kedves elsős lányom és kitalálta hogy kemény edzést szeretne. Ez azért volt jó, mert megnéztem hogy ezek a könnyűnek tűnő gyakorlatok mennyire lefárasztják az embert. Egy biztos; ahhoz hogy ilyen gyakorlatokat végezzek még gyúrnom kell. :D Az hogy izomláza lett az enyhe kifejezés. :) Szidott is mint a bokrot, de sebaj, majd belejön mert Vele heti kétszer edzem. Eddig a klasszikus kardiós (sorry csajok) / nőies edzést csinálta, azaz futás, elipszis, tekerés, taposógép. Ezt elég keményen átvariáltam Neki. 10 perc kardió után egy gyakorlat és ez így ment két órán át. :) Odafigyeltem, hogy minden gyakorlat előtt nyújtson rendesen, mert ha itt meghúzod magad, akkor igazi "faszagyerek" leszel mint ahogy én jártam de erről majd később. Holnap is együtt edzünk de egy dolog biztos, most finomabbra veszem az edzését, mert a robotsétánál az utcán nincsen rosszabb.

Egy kis mosolyfakasztó videót gondoltam Nektek hogy lássátok, hogyan ne edzetek. Nyugi, a kisasszonynak azért ennél normálisabb edzést raktam össze. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr732370243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása