Helyzetjelentés

2010.09.19. 16:41

Sikeresen túl vagyok az első két héten, bár voltak kisebb-nagyobb akadályok. Nyáron csak salyát testsúllyal edzettem és ezt éreztem is, amikor elkezdtem emelgetni a súlyokat. Az elmúlt napokban már nem volt olyan nehéz, de az első edzések után majd meg haltam. Tudtam, hogy az első hónap bemelegítő jellegű lesz, de nem hittem volna, hogy ennyire visszaestem.

Lassan fogom emelni a kilókat, nem akarom elsietni. Egyrészt a sérülés veszély miatt, másrészt hagyni akarok időt, hogy az izületek is hozzászokjanak. Hiszen az izületeknek több idő kell, hogy fejlődjenek és megszokják a nagyobb terhelést. Pl. fekvenyomásnál ez úgy néz ki, hogy 4 hetente emelek 5 kilót.

Gyorsan lemértem magam és kb. 79-80 kiló vagyok. A derék körméretem 89 cm, a vállamé pedig 122. Szóval az Adonisz-indexem 1,37. A testzsír százalékomat még nem tudom, de olyan 15-20% között lehet. Hamarosan majd az is kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr712307891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása