Változások

2010.09.16. 12:48

Sziasztok!

Elkezdtem a héten végre a nagybetűs diétámat és meglepődtem reggel amikor a mérlegre álltam. Hétfő este még 96,9 kg voltam, ma reggel pedig 93,6. Több mint 3 kg ment le rólam! Első körben örültem, aztán rájöttem, hogy ez nem olyan jó.

Hogy miért is?

Mert ez nem csak zsír veszteség volt, hanem víz is. Ráadásul túl gyors. A héten eddig csak párolt zöldséget ettem párolt hússal, ezen kívül borsót és felvágottat (nem császár szalonnát...) fogyasztottam reggelire és vacsorára. Bevallom őszintén kicsit unalmas, de hatásos.

Ami tapasztalatom van eddig:

Most már tudom miért kell napi 5-ször étkezni! Mert a csökkent kalória bevitel miatt hamarabb éhezem meg. Ez olyan mint a mekis kaja. Nagyon finom, de két óra múlva olyan, mintha nem ettél volna semmit. Itt van a kutya elásva.

Gyakoribb étkezés azért is jó, mert a nap végére is lesz erőd és egyenletesen osztod el a étkezéseket. Ezzel tudod biztosítani, hogy nem lesz éhség érzeted és nem pusztítod el a hűtőd és a fagyasztód tartalmát kevesebb mint 8 perc alatt. :D

 

A másik ami eszembe jutott:

a múlt hét arra volt jó hogy kitapasztaljam, hogy mely napokon tudok edzeni. A keddi napom biztos pihenő nap lesz, mert csak egy darab két órás szünetem van reggel 8 és este 8 között. Ezután lemenni kész gyilok.

 

ÜDV

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr932300206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

automi 2010.09.16. 13:36:03

Hajrá! Csak így tovább! Sok sikert! :)
süti beállítások módosítása