Edzésterv dilemma

2010.08.05. 23:32

Sziasztok!

Szóba került, hogy milyen edzéstervet követek ezért leírom hogy hogyan edzettem és miért fogom megváltoztatni.

Sok jó oldal foglakozik edzéstervekkel és kiegészítőkkel, amiket szívesen elolvasom. Eddig 4 napos ciklusokban edzettem, ami a következőt jelenti:

Első nap: 10-15 perc kerékpár, majd különböző gyakorlatokkal edzettem a bicepszre, hátra és mellre majd ismét egy 10-15 perces kerékpározással zártam.

Második nap a kardió nap. Ilyenkor 30 perc tekerés, 10 perc taposó gép, 10 perc erőltetett séta és 20 perc tekeréssel zártam.

Harmadik nap: 10-15 perc tekerés, tricepsz, váll, láb és jött a befejező 10-15 perc bicaj.  

A negyedik napon volt a pihenő nap, amit kedvem szerint variálhattam, hogy hova is tegyem. Az izomcsoportokra 3-as szériában 15-20-as ismétlésszámmal és kis súlyokkal csináltam. Nemrég olvastam egy cikket arról, hogy "izom napon" a jó zsírégetéshez nem szabad kardióval kezdeni, mert az kiveszi az erőt az emberből és már nem mennek úgy a gyakorlatok, mintha az izmokkal kezdeném. Kipróbáltam és tényleg így van! Tehát változás lesz az edzéstervemben. Amit még nem tudok eldönteni, az a hasazás... Azt hova tegyem? Mennyit és hogyan?

Ha valakinek van valami jó ötlete az legyen oly kedves és ossza meg.

 

Üdv

Rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr682202470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás "Tonyo" Csaba 2010.08.15. 19:05:10

Hali!

Én most a 4 napos edzéstervembe a has-vádli kombinációt csinálok, tehát egyik nap has a másikon vádli, általában edzés végén. Mivel mindkettő kis izomcsoport, nyugodtan lehet többször is edzeni egy héten,
de ha nem akarod vádlival kombinálni akkor akár minden nap is hasazhatsz,
Haspréseket:4*25-öt
Függő lábemelés:4*10 szoktam csinálni
de szerintem ezt Te lőd be magadnak itt találsz gyakorlatokat:
body.builder.hu/edzesek_csoport.htm4?id=15
süti beállítások módosítása