Dohányzás számokban

2010.07.28. 22:08

Hali!

Na ez az a téma, amitől minden bagós retteg: mennyibe kerül nekem ez a kis szórakozás?

A dohányzás olyan jellegű kiadás, ami nem túl sok önmagában, de összegezve az ember elsírja magát, hogy mennyi pénzt dob ki az ablakon.

Akkor nézzük is, hogy én mennyit basztam el rá! Egy nemdohányzó cimborám egyszer azt mondta: " Ha már egy ilyen szarral mérgezed magad, akkor legalább drága legyen." Sikerült is megfogadnom a tanácsát. Nagyon kevés ember dohányzik úgy ahogy én dohányoztam. Szinte sosem szívtam ugyan azt a cigit kétszer egymás után. Jóformán végig szívtam a teljes készletet, ami fellelhető volt egy dohánypultban. Na akkor nézzük a számokat!

Átlagosan naponta másfél dobozzal pöppentettem el és cca 700 Ft-os cigit szívtam. Hogy könnyebb legyen számolni, számoljunk 1000 Ft-ot napjára. Igen, most jön a szorzás:

1000Ft * 365 nap = 365.000 Ft évente...

Na de mielőtt mindenki ledöbbenne, mire elég ez az összeg? Tegyük fel, ahova jársz oda a bérlet 7000 Ft havonta. 7000*12= 84.000 Ft az éves kondi bérleted.

Marad 281.000 Ft táplálék kiegészítőre ami havi lebontásban megközelítőleg 23.000 Ft.

Ha dohányzol és dagadt vagy, akkor remélem elborzadtál, hogy mi mindenre lehetne ezt az összeget költeni!

Két képet szeretnék még megmutatni nektek. A nevük csak annyi: piramis.

Sajnos van hozzá közöm...

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr162183534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása