Magamról

2010.07.23. 22:47

Sziasztok!

Ahogy a cím is takarja, be szeretném mutatni magamat.

Jelenleg nem az izomépítés az elsődleges célom, hanem a fogyás. A magasságom 171 cm, a testsúlyom pedig 97 kg körül van. Igen, jól gondolod; eléggé tömzsi vagyok. Hála Istennek, az alkatom ad elegendő mozgásteret, mert a " nagykönyv" szerint 58 és 72 kg között kellene lennie. ( Gyerek koromban rengeteget úsztam és ez eléggé szélessé tett. A mellkas körméretem 126 cm.) 72 kilóval úgy néznék ki, mint egy szerencsétlen kis emo-s. :) A kezelőorvosom a 80-85 km-ot tűzte ki nekem célul, ezért ezt fogom szem előtt tartani.

A becsült időtartam: Ahhoz, hogy el is érjem és meg is tartsam a célsúlyt, az edzési időt legalább 6 hónapra, maximum egy évre teszem. Ez nem azt jelenti hogy abba is hagyom, hanem ennyi idő kell ahhoz, hogy megformázzam a saját testemet.

Hamis ígéretek:

Gondolom találkoztatok már a következő dolgokkal: fogyitapasz, tutiturmix, rohamdiéta stb... Felesleges hitegetnem magamat és magatokat ezekkel a dolgokkal. Saját véleményem: semmi értelme. Felesleges pénzkidobás és rosszabb is lesz az ember hozzáállása a további próbálkozásokhoz, hiszen nem hozza meg a kívánt eredményt. Nem véletlen ez a kis gondolatmenet, mert már én is belefutottam az elmúlt 6 évben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr982172023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása