Elkezdődött

2010.09.07. 14:04

Tegnap sikeresen kezdetét vette az edzés. Olyan sikeres volt, hogy a mellem majd le szakad. Na jó, azért nem ennyire vészes, de rendesen megéreztem, hogy 3 hónapja nem voltam teremben.
Úgy döntöttem, hogy ez egyfajta bemelegítő hét lesz és csak a második héttől fogom követni pontosan az edzéstervemet. Így is lesz még bőven időm, hiszen ezt az edzésprogramot december 31-én fogom befejezni.
A diétát már elkezdtem, de még pár dolgot el akarok pusztítani a hűtőből. Igazából minden héten fogok tartani egy csaló napot, amikor azt eszek amit csak akarok, persze mértékkel.
A tápkiegekről meg csak annyit, hogy az L-carnitin és a Green Gold IMUNE már nálam van, de a fehérje még nincs. Azt majd a következő hónapban szerzem be.

Az edzés mellett természetesen a blogra is oda fogunk figyelni Rizsával. Sok ötletünk van, hogy hogyan tehetnénk érdekesebbé, hasznosabbá. Most is éppen azon fáradozunk, reméljük tetszeni fog Nektek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr342277638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása