14. hét

2009.06.22. 11:12

Itthon kiakadtak tőlem.

Családomtól folyton kapom az ívet, hogy lefogytam, meg nem kéne tovább folytatnom, meg hogy 100 kiló alatt nem férfi a férfi. (ami egy iszonyat nagy baromság!!!)

Szóval most tisztázok pár dolgot:

Az igazság az, hogy igen, lefogytam kb 10 kilót, de pont ez volt a lényeg.Ez ezzel jár.Bár megjegyezném, hogy még lehetne fokozni ezt a szálkásítás témát, de számomra ez elég lesz.

Ez után már az izomtömeg növelésre fogok koncentrálni, azaz ezt a 10 kilót én vissza fogom szedni, csak izom formájában.Sőt továbbmegyek, nem szeretnék megállni 80 kg-nál! (de ez már a hosszútávú terv) Igen, már a folytatáson agyalok, de azért ne rohanjunk annyira előre, még ebből vissza van 2 hét.

A hét mottója:

Aki másokat ismer okos.

Aki önmagát ismeri bölcs.

Aki másokat legyőz erős.

Aki önmagát legyőzi hős.

Lao-ce

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr411200559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manor 2009.06.22. 11:57:51

Gondolom, a családod túlsúlyos (vagy eltunyult) tagjai piszkálnak inkább. A teljesítményeddel az orruk alá dörgölöd és felnagyítod a kövérségüket, lustaságukat, amit persze senki sem szeret:)
Az izomtömeg növelést is otthoni edzéssel tervezed megvalósítani?

SemNome 2009.06.22. 16:18:22

@manor: Igen, ez így van.Ezt a hozzáállást sose értettem.
A tömegnövelést már konditeremben fogom csinálni.

makoivoros 2009.06.22. 21:25:36

Nem is tudtam, hogy otthon edzel. :-)
Ennek mi az oka?

Másik kérdésem pedig: eddig natúr módon edzettél, vagy használtál valamilyen (táplálék)kiegészítőt?
Azért kérdezem, mert azt még el tudom képzelni, hogy a szálkásodáshoz nem kell, de úgy tudom, tömegnövelést már nem lehet megúszni a nélkül, még akkor sem, ha csak szinten akarod tartani a súlyodat.

SemNome 2009.06.23. 10:31:11

@makoivoros: Rendeltem egy expander szettet és azzal edzek, de tömegnöveléshez nagy súlyok kellenek, azt már nem nagyon lehet ezzel megvalósítani.

Fontos, hogy elegendő, jó minőségű fehérje jusson a szervezetbe.Én fehérje turmixot iszok és késöbb majd tömegnövelőt.

Nem kell tőlük megijedni.Kihangsúlyoznám, hogy nem dopping szer vagy szteroid! /akkor nem lenne kapható legálisan/
De erről majd egy külön bejegyzésben is írok, mert tapasztalatból mondhatom, hogy nem árt egy felvilágosítás ilyen téren.

lazyjohn 2009.06.24. 07:58:38

Nekem azt mondják sovány, gyenge vagyok 85 kg osan. Az nembaj, hogy izmosabb vagyok, mint 110 kilósan, nem ügy. :D

@makoivoros: A táplálék kiegészítő miért nem natúr? Ennyi erővel a kakaós csiga sem natúr. :)

Sjudit84 2009.06.26. 16:12:32

Szia

Már várom nagyon a videódat:)

Nálunk is jön mindig ez a fogytál téma, pedig anyukám ennyi idősen sovány volt, nem tudom miért mondja mindig hogy fogytam. Persze hogy fogytam, de még igencsak a normális kereten belül vagyok, sőt...
A fehérjeturmixomra meg egyenesen rámondták hogy ez szar, ezt ne igyam, mert ez tele van csupa egészségtelen dologgal...

Na mindegy:)

makoivoros 2009.06.26. 18:17:40

@lazyjohn: Ezzel most nem leszólni akartam azt aki ilyesmit használ, csak igazából az érdekelne, ha tegyük fel teljesen kidolgoztad a tested olyanra mint amilyenre szeretnéd - természetesen táplálékkiegészítőkkel - és utána továbbra is szeretnél edzeni, akkor fent lehet-e tartani azt a "szintet" amit elértél, kiegészítők nélkül.

Azért fontos nekem a fenti kérdés, mert ha továbbra is kell szedni a kiegészítőket, egyrészt további költség, másrészt pedig azt jelentené, hogy a kiegészítőre rá vagy utalva, vagyis ha nem használod, akkor hiába a befektetett munka. De ez csak az én elképzelésem, aztán lehet, hogy nagyon nem így van.

SemNome 2009.06.27. 16:45:23

@Sjudit84: Látszik, hogy fogalmuk sincs miről beszélnek.Már bocsi :)

SemNome 2009.06.27. 17:25:49

@makoivoros:Szivesen megmondanám a pontos választ, de még sajnos nem tudom.
De szerintem ez attól függ, hogy mennyire dolgozod ki a testedet, meg persze az is lényeges, hogy mennyire reagálsz a tápkiegekre.
Én úgy gondolom, hogy a profi versenyzői szintet valóban nem lehet tápkiegek nélkül tartani, de az a szint azért már nagyon hardcore.
süti beállítások módosítása