13. hét

2009.06.15. 13:05

Kérdezték páran, hogy milyen alapokról kezdtem el "építkezni".

Nos, az a bizonyos alap igencsak gyatra volt: a minimális izomzathoz -ami a mindennapi élethez szükséges- egy pocak társult, ami szép nagy hengerekbe állt össze, amikor leültem.Bicepszem, mint olyan, nem létezett, a melleim majdhogynem lógtak, de amit a legjobban utáltam magamon, az az oldalamon lévő úszógumi volt.

Azt előre leszögezném, hogy nem voltam kövér.178 cm-hez 75-80 kg közötti testtömeg tartozott. Azaz, ruhában néha talán még jól is néztem ki, de amikor lehullt a lepel... hát csak annyit mondok, hogy inkább elfordultam a tükörtől és másfele néztem.

Biztos vagyok benne, hogy sokan vannak így. A tanácsom az, hogy nézz bele a tükörbe, döntsd el, hogy min akarsz változtatni, kérj segítséget valakitől, aki már sikert ért el ezen a területen és ezek után már csak rajtad múlik, hogy csinálod-e amit kell, vagy sem.

Mellesleg hamarosan mindenki megcsodálhatja :) hogy hogyan néztem ki a legelején.

A hét mottója:

Willing is not enough; we must do. Knowing is not enough; we must apply.

Bruce Lee

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr991186189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makoivoros 2009.06.15. 16:48:41

Dezsavú érzésem van. :-)
Nekem hasonló paraméterek mellett(178 cm) hasonló testalkatom van, csak én éppenséggel jelenleg 86kg -al.
Remélem azért, hogy publikálod az edzésterved, mert itt a nyár és végre le szeretném adni a fölösleget, viszont nem tudok magamnak normális edzéstervet összerakni, meg szerintem sokan mások is örülnének neki.

Tudom, hogy te sem vagy még vérprofi, de azt esetleg nem tudnád megmondani, hogy lehet-e úgy kockásodni, hogy 80kg felett maradjak? Az az igazság, hogy megszoktam már ezt a testsúlyt, csak éppen a kinézet miatt szeretném megformázni az alkatomat, de amúgy a testtömeg-indexem az olyan 70kg -ot ír elő, 70 kg -osan pedig nem csak másképp néznék ki, hanem tuti másképp érezném is magamat(16 kiló differencia O_o).

SemNome 2009.06.16. 11:21:05

@makoivoros: Természetesen publikálni fogom,. Ha végre rendesen meg tudom szerkezteni, akkor a 15. heti poszttal.

Lehet kockulni 80 kg-nál is, de ilyen testmagasságnál ahhoz már elég fejlett hasizmok kellenek.Szóval diéta nélkül jó darabig nem fog annyira látszani.
Én úgy vagyok vele, hogy igen, lefogytam 70 kg-ra, de azt a 10 kilót vissza akarom szerezni, csak izomban.

Muszáj kicsit lefogyni.De ne aggódj, utána visszaszeded a kilókat jobb elosztásban :)

fidodido 2009.06.20. 22:06:56

Köszi a múltkori választ. Várom a további posztokat!

Louis de Menyét 2009.06.22. 13:02:01

hello, a lógó melltől hogy szabadultál meg? nekem is fájó pontom a mell. van remény? gyakorlat?

SemNome 2009.06.22. 17:09:10

@Louis de Menyét: Fekvőtámasszal /kezek közel vannak egymáshoz/ és tárogatással edzek mellizomra.Nekem bevállt, de hozzátenném, hogy diétázok is edzés mellett.

Edzettem már diéta nélkül is, de úgy érzem, hogy így sokkal hatékonyabb.

Ne aggódj, van remény! Ha nekem sikerült, akkor neked is fog!
süti beállítások módosítása