Másodszorra már sikeresen letudtam a 11-et is, bár sajnos csúszni fogok 1 héttel, de úgy éreztem, hogy muszáj bepótolnom, amit kihagytam.

A 12. hét gyorsan elment. /vizsgaidőszakban csak úgy repül az idő/ Már túl vagyok a 75%-án és ennek kapcsán érdekes beszélgetésem volt egy "kedves" ismerősömmel...

Meséltem neki erről a témáról, hogy már lement majd a háromnegyede.Mire rámnéz, elkezd méregetni és azt mondja: "De még nem is úgy nézel ki, mint egy testépítő."

Nem hittem volna róla, hogy ekkora idióta.De végül megértettem vele, hogy általában nem hetek, hanem évek kemény munkája után nevezheti valaki magát testépítőnek.

Nem szeretem az ilyen hozzáállású embereket.Aki azt hiszi, hogy rögtön 50-es karja lesz, ha lejár a kondiba.Az inkább bele se vágjon, mert nagyot fog csalódni.

Már csak 4 hét van hátra.Eddig is tettem amit kell, de most még annál is keményebben fogok edzeni.Ez már a célegyenes.Egy jó hosszú célegyenes :)

A hét mottója:

Nem azért nem merünk megtenni valamit, mert nehéz.

Azért nehéz, mert nem merjük megtenni.

Sénéque

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr31169070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manor 2009.06.07. 23:07:44

Ha azt adtad elő ennek a kedves ismerősnek, hogy csinálsz egy 4 hónapos programot, ami után elvileg kocka hasad lesz, akkor valahol érthető a reakciója. (persze csak ha teljesen laikus) Ennek kb annyi értelme van, mint egy diétának. Te is írod, hogy sokkal hosszabb idő egy izmos test felépítése. Akkor most majd mi lesz a 16 hét leteltével?
Vagy ezt életmód váltásnak szánod és folytatni fogod a továbbiakban is? Lehet, hogy el kellett volna olvasnom a korábbi posztokat is...:)

Sjudit84 2009.06.09. 10:31:30

Mi is lenne veled ha nem baszogatnának, mi?:)))

További jó munkát, remélem a végén képeket is teszel fel! Ilyen előtte-utána jelleggel...

SemNome 2009.06.09. 14:35:18

@manor: Nincs igaza, mert attól, hogy valakinek kocka hasa van, attól még nem testépítő!
És igen, ez egy életmódváltás is egyben.

SemNome 2009.06.09. 14:37:03

@Sjudit84: Úgy unalmasan telnének a hetek :)
Persze, lesznek képek.Már én is nagyon várom :)

fidodido 2009.06.09. 19:00:26

Ugyanígy jártam mostanában én is egy ismerőssel, kb ugyanezt mondta...
Én is nemrég óta járok kondizni, a kockahas témát is mostanában szeretném elkezdeni.
Tudsz esetleg küldeni külön erre a has-edzésre tippeket? Vagy elég az az infó, amit a neten lehet erről találni?

manor 2009.06.10. 10:57:01

@SemNome:
Gondolom, azért nem csak hasizomra edzel, nem valószínű, hogy mindenhol "rendben vagy", kivéve a hasad. Ezért írtam, hogy elvileg máshol is látszódnia kell(ene majd) az eredménynek. Persze, nem ennyi idő alatt. Meg az sem mindegy, hogy mik az alapok. Meg milyen gyakorlatokat csinálsz. Na, mindegy, én ezt nem baszogatásnak szántam, jó dolog, ha csinálod és ha életmódváltásnak is szánod, akkor még jobb:)

SemNome 2009.06.12. 14:28:37

@fidodido: Először is, préseket és lábemeléseket csinálj és ne felülést.Másodszor, 1 000 000 préstől se lesz kocka hasad, ha a zsír egyszerűen eltakarja !!! Szóval muszáj mellette diétázni, ha azt akarod, hogy látszódjanak az izmaid.
Sok sikert !!!

SemNome 2009.06.12. 14:35:32

@manor: Nem, nem csak hasizomra edzek. Amúgy öltönyben voltam, szóval nem igazán látszott semmim. Meg az illetővel kölcsönösen utáljuk egymást, szóval... de ezt a témát hanyagoljuk.
És ha még nem látszana, akkor valamit nagyon rosszul csinálnék :) De majd a képek beszélnek helyettem.
süti beállítások módosítása