11. hét

2009.05.25. 10:29

Na ezt a hetet úgy elcsesztem, ahogy illik!

Ugyanis az történt, hogy péntek, szombat, vasárnap csapatépítőre voltam hivatalos és mind a három nap edzés nap.Ezzel igazából nem is lett volna gond, mert a hét elején megcsináltam volna az összeset, de nem tudtam, mert hétfőn megerőltettem a hátamat.

Eléggé fájt és ezért ki kellett hagynom az edzéseket, meg igazából nem akartam, hogy rosszabb legyen, úgyhogy pihentettem. /mellesleg, most már nincs semmi baja a hátamnak/

Ha nem sérültem volna le, akkor megoldottam volna, de ez így most nagyon rosszul jött ki, ezért úgy döntöttem, hogy a 11. hetet megismétlem.

Ez van, ezt kell szeretni, de legalább egy életre megtanultam, hogy soha nem szabad kihagyni a bemelegítést !!!

A hét mottója:

Bár nem tudtam, hogy mennyi játszmában, de azt tudtam, hogy én fogok győzni.

Boris Becker

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr561142180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása