Prológus

2010.07.22. 22:46

Sziasztok!

Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A becenevem Rizsa ( keresztnevem Gábor) és Csabihoz hasonlóan hozzákezdtem én is a "testépítéshez", de nevezzük inkább életstílus reformnak.

Előzmények:

Mint ahogy sokan, én is kismilliószor belevágtam a nagybetűs edzésbe, remélve, hogy tökéletes alakom lesz és még büszkébben bele tudjak nézni a tükörbe. Az eddigi kezdeményezéseim egy nagyon fontos ponton buktak el: idő közben elfelejtettem a célomat.

Jelenlegi célok:

Kettő van kitűzve. Az egyik: tökéletes fizikai állapot hogy elhagyhassam a keringési panaszaimra -és a magas koleszterin és triglicerid szintemre - szedett gyógyszereimet.
 

A másik: megmutatni hogy kitartással, akaraterővel és önfegyelemmel mi mindenre vagyok képes, azaz igenis lehet "szarból várat építeni!" :D

Hogy miért is kezdtem el?

A válasz nagyon egyszerű és tömör: dagadt vagyok. Hála Istennek, saját légkörrel és gravitációval azért nem rendelkezem. :) 

Pontos és toleráns megfogalmazása a feni mondatnak: a BMI testtömeg indexem értéke túl van az egészséges határon. Ugye mennyivel szebben hangzik? Ennyire nem vagyok elnéző magammal szemben. Ezt az egy hibát sosem követtem el. 

Sok, alkatilag hozzám hasonló ember szarik az egészségére. A tökéletes módszer a szív és ezáltal a test kinyírására: gyors kaja, dohányzás, mozgásszegény életmód.
 

Nagyon nehezen jutottam arra az elhatározásra, hogy most igenis, komolyan fogom venni, hiszen hosszú távon az életemről van szó.

ÜDv

RIzsa

Szerző: DonRice

Szólj hozzá!

Címkék: rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr792168561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása