9. hét

2009.05.12. 17:21

Vége a 9-nek is.

Betartottam az ígéretemet, több súllyal csinálom a feladatokat és azt vettem észre, hogy ez így nagyon frankó lesz.Az mellékes, hogy az edzés végére majd meghalok, de ez így hatásos lesz.

Többen mondták, hogy tegyek fel képeket, de addig nem akarok, amíg le nem telik a 16 hét.Utána majd egy videó keretében lehull a lepel :) Már én is nagyon várom.

 A hét mottója:

Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az előbbiben nem vagyok biztos.

Albert Einstein

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr821117525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manobolt · http://www.fogyokura-alatt.com 2009.05.13. 12:39:04

Lesz egy before-after verzió is?:)
Csak hasra gyúrsz vagy más testrészekre is?
Kitartás!

SemNome 2009.05.13. 13:20:13

@manobolt: Igen, lesz :) És nem, nem csak hasra gyúrok, hanem egész testre.Ha lemegy a program, akkor majd leírom a pontos edzéstervet is.
És kössz a biztatást! :)
süti beállítások módosítása