2. hét

2009.03.26. 19:43

Ez a hét elég kemény volt.Próbáratette az akaraterőmet.

Úgy történt, hogy itthon kitalálták, hogy mi lenne, ha tortát sütnénk... igen, csokisat :) De az fájt a legjobban, hogy 3 napig ott volt a szemem elött és szinte "kiabált", hogy egyem meg.Azonban álltam a sarat és nem engedtem a csábításnak.

Már tényleg egyre jobban bírom az edzéseket, bár még van mit fejlődni.Majdnem kihagytam egy napot, de aztán eszembe jutott egy nagy bölcsesség, amin sokat gondolkoztam és végül a hét mottójának választottam.

A hét mottója:

Tedd, vagy ne tedd, de soha ne próbáld!

Yoda

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr541027652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása