1. hét

2009.03.18. 16:22

Elkezdődött.Hosszú lesz ez a 16 hét, de a cél lebeg a szemem elött.

Elég sokat szoktam enni, meg nassolni, szóval azt hittem, hogy a diéta lesz a halálom, de végül is nem is rossz ez annyira. -bár lényegesen könnyebb lenne, ha nem lenne fél délutánon át Nigella Lawson a képernyőn- Kezdem megszokni, hogy nem kétszer eszek naponta, hanem hatszor.És természetesen sokkal egészségesebb ételeket.

Az edzésről annyit, hogy az 1. piszkosul kiütött... nem hittem volna, hogy ennyire punnyadék lettem.Viszont már kezdek belerázódni, érzem, hogy nem lesz ezzel gond.

A hét mottója:

Ami jó, az vagy hízlal, vagy erkölcstelen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr21010021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xavi8787 2010.01.30. 16:06:03

Valami jó turmix receptet írnátok nekem? Fogyókúra közben innék. Válaszokat előre is köszönöm.

SemNome 2010.01.30. 16:38:29

@xavi8787: A Google többet tud neked segíteni, mint én :)
süti beállítások módosítása