Előszó

2009.03.11. 11:32

 

Üdv mindenkinek!

Ezt a Blog-ot azért indítottam, hogy saját tapasztalataimmal segítsem és ösztönözzem azokat, akik egy kicsit jobban akarnak kinézni.Természetesen engem is ösztönöz, hogy így foglalkozok ezzel a témával.

Meguntam, hogy olyan "semmilyen" testem van, mivel igazából nem vagyok se sovány, se kövér, sem pedig izmos.A rideg valóság az, hogy a hasam legjobb esetben is 1 nagy kockából áll, de inkább 2-3 hengerből. :)

Ezen szeretnék változtatni.Összeállítottam egy 16 hetes edzésprogramot -profiktól kértem és lestem el tanácsokat- és reményeim szerint büszkén nézek majd a tükörbe 112 nap elteltével.

A program 2009.03.09.-től 2009.06.29-ig tart.

Szerző: SemNome

2 komment

Címkék: kockahas

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr42995609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabe- 2009.05.05. 23:25:44

Hm. Érdekes. És miből áll ez a 16 hetes edzésprogram? Milyen gyakorlatokat végzel? Hogyan diétázol?

SemNome 2009.05.06. 16:30:58

@-gabe-: Kemény edzésből és még keményebb diétából áll :) A diétát még a hétvégén leírom, mert már sokan kérdezték.Az edzéstervet viszont csak ha vége a 16 hétnek, mert pár hetente változtatok rajta egy kicsit.
De innen szereztem sok ötletet: www.iwantsixpackabs.com
süti beállítások módosítása