Mi is van most?

2010.08.16. 18:58

Sziasztok!

A tisztánlátás miatt és ahogy Csabi is leírta: az edzésterveink és az étrendünk is lassan kikerül a blogra. Jelenleg az augusztus hónap arról szól, hogy felkészítsük magunkat a keményebb időszakra. Jómagam is azt hittem, hogy egyik napról a másikra átállok a diétára de rá kellett jönnöm hogy ez nem olyan egyszerű. Egy ideig jól megy mondjuk egy hétig aztán egy kis csokika, sütike és borul minden... Ezután jön két nap zaba majd újra zöldség-gyümölcs-hús kombináció. Egy dolgot sikerült elérnem: a kenyeret és a tésztát kihagyom az étrendemből. :) Ez már előrelépés.

Ráadásul jön nekem a héten még egy osztálytalálkozó meg egy gólyatábor... Nem lesz ez olyan egyszerű (mármint az augusztus) de a szeptember 2. hetétől tervezem az igazi komoly diétát/edzést.

Addig is élvezzétek a szép időt, a szép nőket és a viharokat! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr332226064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tantalosss 2010.08.29. 11:15:55

Szia Rizsa!

Az osztálytalálkozó elég jól sikerült! Ebből már levágod, hogy személyesen ismerlek :) (Röncs)
A bloghoz egy konditerem blogján keresztül jutottam valahogy, mert a spininggel kapcsolatban kerestem infókat, aztán végigolvastam ezt a blogot.

Van pár gondolatom, amit meg szeretnék osztani veletek.
Nyár elején elkezdtem kerékpározni, nem azzal a céllal, hogy fogyjak (mégis lehullot rólam 5 kiló :)) hanem, hogy eddzésben maradjak. Magyarán elhatároztam, hogy egy héten legalább 4 napon 2 órát vagy többet tekerek. Ehhez fűzném az egész eddzésnek az első mérföldkövét, amit még eddzés előtt kell lerakj: mentálisan légy stabil. Ha ez nincs meg, akkor nemcsak az adott napi eddzésedet dobhatod a kukába, hanem a végén sem jössz ki jól a buliból. Annak nagyon örültem Rizsa, hogy látszott rajtad, sokkal kiegyensúlyozottab vagy, mint mondjuk egy éve ilyenkor. Megnéztem pár fotót is és lehet látni rajtad a nyugodtságot. Ez iszonyatosan fontos! A másik lépés meg, ami kristálytisztán látszik a blogban, hogy elfogadod a faszságaidat, elfogadod azt,hogy mennyi szart-mocskot legyűrtél a torkodon és innen próbálsz munkálkodni! Nem másra hárítod a felelősséget, hanem vállalod a dolgokat. Magam is így kezdtem el a nyári eddzéseket, hogy lerendeztem magamban jópár játszmát, aztán nekiláttam. Szerintem csak így érdemes sportolni (ha búval baszott vagy, akkor a kert végéig tartó sprintben leelőz egy ambu-baba! :))
Egy szó, mint száz, fogadjátok legnagyobb gratulációmat a blogotokhoz, és óriási kitartást mindkettőtöknek!! No, meg a blogot olvasó közönségnek is!

DonRice 2010.09.01. 17:55:14

@Tantalosss: Szia Röncs!
Az osztálytalálkozó tényleg jó volt!
Köszönöm elismerő szavaidat és tényleg igazad van, megfelelő mentális állapot nélkül teljesen esélytelen hogy bármit véghezvigyen az ember. Érdemes lesz a későbbiekben is követned a blogot mert már kitaláltunk néhány rovatot hogy ne csak arról szóljon a blog, hogy ma edzettem, de jó volt. :)
Várom továbbra is kommentjeidet, észrevételeidet!

Üdv
Adolf
süti beállítások módosítása