I challenge you

2010.10.09. 22:11

Épp most edzettem egy olyat, mint még soha. Nagyon jól esett. Pedig már épp azon voltam, hogy ma kihagyom. Szerencsére nem tettem.

Fontos, hogy valami motiváljon. Hogy valami lendületet adjon. Pár hete már kitűztem a céljaimat, de ma valami mást találtam ki. Valami más motivált.
Nem, nem a lent látható kép. Tudom, hogy azt nézegeted! :)

Kihívásokat fogok csinálni, úgynevezett "challenge"-eket. Ezek egyfajta edzéstervek, mozdulatsorok lesznek, amik bizonyos erőnléti szintet követelnek. Lesz kezdő, haladó és profi challenge.
Ma kitaláltam az elsőt és sikeresen teljesítettem. Jó érzés volt. A következő posztban leírom, hogy pontosan mit is csináltam. Addig gondolkozz el azon, hogy Téged mi motivál. Engem a legeslegelején ez motivált...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... és, hogy őszinte legyek, azóta is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr402358986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása