Zurück!

2011.04.05. 17:06

Sziasztok!

Első körben elnézést szeretnék kérni, hogy ennyi ideig nem írtam. Nagyon sok olyan hirtelen magánéleti dolog történt, ami igen erős kihatással volt rám.

Most hogy megint elhatározásra jutottam, hogy edzeni márpedig kell, így újra felszívtam magam és meg nem állok addig, amíg stabilan 90 kg alatt nem leszek!! 

Sok munka lesz vele, kemény lemondások és szenvedéssel teli napok, de leszarom. Nem vagyok túl idős, de már felfedeztem magamon olyan dolgokat, amiket 10-20 évvel később kellene és az igazság az, hogy ezen basztam fel magam. :)

Beújítottam a táplálék kiegészítők és étkezés terén is. Ezeket majd később kitárgyalom. 

Addig is szép napot és jó szórakozást a videóhoz! :)

Üdv

Rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr962802227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása